خداي مهربان من!
در اين هنگامه سحر كه تيرگي رو به نيستي ميرود و روشني جان ميگيرد
با ذره ذره وجود خود، تو را ميخوانم و زيباترين ترانه هستي را به تو هديه ميكنم


ما را در سایت "خداشناسی" دنبال میکنید
برچسب: دلنوشته های دانش آموزان راهیان نور,دل نوشته های دانش آموزان در اردوی راهیان نور,دل نوشته هاي دانش آموزان به شهدا,دلنوشته های دانش آموزان در راهیان نور,دل نوشته های یک دانش اموز,دل نوشته های دانش آموز به معلم,دل نوشته های دانش آموزان,دل نوشته های دانش آموزان شرکت کننده در راهیان نور,دل نوشته های دانش آموزان به شهدا,دل نوشته های دانش اموز, نویسنده: بازدید: 277