خدایا !خدایا چگونه تو را بخوانم درحالی که من، من هستم(با این همه گناه ومعصیت)و چگونه از رحمت تو نا امید شوم درحالی که تو، تو هستی(با آن همه لطف ورحمت)خدایا تو آنچنانی که من می خواهممرا نیز چنان کن که تومی خواهی
"خداشناسی"...
ما را در سایت "خداشناسی" دنبال میکنید
برچسب: خدایا کمکم کن,خدایا دلم گرفته,خدایا شکرت,خدایا خسته ام,خدایا دوستت دارم,خدایا کجایی,خدایا چرا من,خدایا منو ببخش,خدایا خسته شدم,خدایا چیکار کنم, نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 22:19